Merhaba! Bugün kanamam icin dr gittim hemde progestanı sordum 2 ve 3 içmemin binzararı olup olmuycagını.Bugun kanamam icin prolutan depot 500 oldum.Dr iki doza devam etmem gerektigini fazla bi kanama alanı olmadıgını gerekirse sonra 3 e cıkartılabilcegini söyledi.Şimdilik 2 le devam