didemm canım ben bugün yaptırdım bir çok arkadaşın dediği gibi aç gitmen gerekiyor yoksa kan almıyorlar. Normalde dündü benimde doktor doğru düzgün bilgi vermediği için bir gün sonraya ertelendi. İlk açken kan alıyorlar sonra glukozlu su içiyosun 1 saat bekleyip kan alıyorlar. Daha sonra 1saat daha bekleyip son kanıda alıyorlar sonuca göre doktor bilgi veriyor zaten 🙏🏻 Bazı doktor kontrolü elde tutmak için illa yaptırmayı öneriyorlar normalde bende yaptırmak istemedim doktor ısrar etti 😏 mecbur yaptırdık sonuçlarda gayet normal çıktı. Hakkımızda hayırlısı olsun inş sağlıkla bebişler gelsin🤰🏻🤰🏻