Merry_merry Guzel anneler 7. Ayim bitecek neredeyse ama hala isime karar veremedik. Hediyelik ve süs olaylarına giricem ama isim olmayınca olmuyor sizce hangi isim daha güzel 😇
Adonis01 Merry_merry Tuna açık ara farkla ☺️ çünkü benim oğlumun adı 😁 Ama gerçekten bence diğer iki isimden de çok daha güzel 🌸☺️