Darling_04 Doğum yaptığımda oğlum 1,5 yaşında olucak puset konusu kafamı kurcalıyor ehliyet arabam yok her işimi kendim hallediyorum oyüzden puset konusunda ikiz puseti almalımıyım sizce pek bilgim olmadığı için
[silindi] Darling_04 bilmiyorum canım kullanmadım ama bebecide çalışmış biri olarak ikiz arabaları cok büyük oluyor yolda fln nası olur bilmiyorum arka arkaya olanda var yanyana olanda ikisiinide kullanımı sıkıntılı bence bebeklerin büyüyene kadar başka Bi çözüm yolu araştır arabaya bile sıgmaz o bebek arabaları
Aygul01 Darling_04 merhaba benimde oğlum suan 6,5 aylık bazen ikinciyi yapayım ikisi bir büyüsün diyorum ama korkuyorum.. suan oğlum atak döneminde bunlari yaşadıkça ikinciyi aslında istemiyorum bile ama oğlumuda kardeşsiz bırakmak istemiyorum siz Nr düşünüyorsunuz😞 puset konusuna gelince ikiz puset alın ikisini bir koyarsınız bebek arabasına
bus91 Darling_04 içerden ters düz oturmalılar var. Görmüşündür onlar cok büyük olmuyır bence onlardan al sırt sırta oturuyo veya cevırıyorsun iç içe gelıyor Allahım sağlıkla büyütmeyi nasip etsın ikiz gıbı büyürler inşallah sonrası rahat
Darling_04 Aygul01 cesaret işi tabi başlarda zorlanıcam ama ilerde ikisi bir oyun oynadıklarını görünce iyiki diyceğime eminim yiğenim 5 yaşında ve kardeşi yok çok agresif ve çocukları kıskanıyor onu gördüğüm için erken davrandım bence ara vermeyin derim