nisafrkn Zeynebcicek Hz.adem (as) ilk kız çocuğunun ismi diye biliyoruz ama asıl koyma sebebimiz eşimin rüyada görmesi
nisafrkn Zeynebcicek İki şekilde de geçiyormuş canım bende çok araştırdım bide sahabe kadın var iklimiya diye sadece bu şekilde geçiyor 🤗
crescent_ bir yakınım koydu kızına: Maysa… Trt Çocuk’ta çizgi filmi var. sanırım Öz Türkçe bir isim. düşünen varsa fikir olabilir. Türkmen dilinde; yaz aylarında açan bir çiçekmiş.
incininannesi Zeynebcicek bizim ilay duru olacak inşallah öyle karar verdik sürüyü ben çok istedim o kesindi başına bir idim bulalım dedim ondads ilay ile Umay arasında kaldım eşim ilayi seçti çok sevdim isim konusuda biraz nasip gibi canım ben öyle düşünüyorum
Sumeyye5821 Bnde 39+3 haftalığım cnm daha yeni kesin 1tanesine karar verdim sonunda Aysima koyucm ay yüzlü nur yüzlü demek anlamı 🤗🤭 çok zarif çok hoşuma gitti Yüsra da güzel dedik ama Aysima sanki dha kibar gibi geldi onu koydum 😍
Zeynebcicek Sumeyye5821 bende çok seviyorum o ismi var öyle köyümüzde çocuğa asim ağa diye dalga geçiyorlar
asli0502 Zeynebcicek biz ırmak koymayı düşünüyoruz nasipse 💜 ama isim işi çok zor her an değişebilir 😊
Lionfamily Zeynebcicek Ayliz ismi Özcan Deniz’in dizisinden ama hoş bi isim bence 😍Alternatif olarak Asel,Asu,Ada,Bade,Berra,Ceylin,Deren,Nehir,Narin