Aylinak1n ihmal.etmeyin yinede fitil olarak kullanin icmeyin ictiginizde asiri uyku halsizlik yapar onlem amacli kullanin bir zarari yok aksine düşük olmamasini engellemek icin veriliyor zaten 1 kutu bitirseniz yeter diger kontrole gittiginizde doktorunuza kese etrafinda kanama vs varmi diye sorarsiniz yok derse ilaci kullanmayi birakabilirsiniz yani korkmoyin kan seklinde gelirse sorun kahverengi onemli degil allaha Şükür suan 36 haftamdayim iyikide kullanmisim o ilaclari