Ozge20ulu Gkc123 Bitkisel ürünlerle boyayan var canım ama ilk 3 ay geçtikten sonra Herkesin kendi görüşü boyatanda var boyatmayanda
merimerii Gkc123 ilk üç ay geçtikten sonra gerekirse boyanabilir demişti benim doktorum. havadar bir yerde olursa az solursanız kokuyu daha iyi olur. yoksa saç dibinden işleyen bi kimyasalın bebeğe ulaşması imkansız demişti.
Vesile001 Benim doktorum saç boyatmama izin vermedi, saç diplerinde kılcal damarlar yoğun olduğu için. Doğuma yakın boyatabileceğimi söyledi. Beyazlarımı bandanayla kapatmak zorunda kaldım ama bebeğimin sağlığı için her şeye değer 💕