Buketkucuk Kızlar doktorum bu ilacı verdı kansızlık için. Henüz kansızlık ya da demir eksikliğim yok ama doktor bundan sonra olabilir diyerek tedbir amaçlı verdi. Kullanan var mı bulantı yapıyor mu en büyük korkum o🙏🏼
yasemin333 Buketkucuk ben kullanıyorum 12.haftamdan beri.Sabahları aç karna diye yazmış o zamanlar bulantım kusmam olduğu için aç karna içememiştim ben doktorum gece yatmadan iç dedi.Bulantı kusma sorununuz yoksa bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum.
Kuzucccum Buketkucuk bende kullanıyorum 2 hafta oldu herhangı bı yan etki Veya bulantı yaşamadım. Sabah aç karnına alıyorum 2 saat sonra kahvaltı yapıyorum
minisinannesiiii Buketkucuk 10.haftadan beri kullanıyorum hatta bi ara günde 2 defa iciyodum kan değerlerim düşükmüş Allaha şükür bi sorun yapmadı çoğu kişide yapıyomuş ilk zamanlar korkudan 1 tane meyve yiyip öyle iciyodum bulantiniz olursa öyle yapabilirsiniz 😊
Buketkucuk yasemin333 27+5 haftalığım bulantım yok şükür ki ama bunu içince olur diye düşündüm korktum biraz
Beyzasya Bende 27 haftalığım bikere sabah aç karna içebildim çünkü miğdem alt üst etti 😑 miğdem bulandı iştahım kesildi karın ağrısı yaptı. Oyüzden mecbur akşamları yatmadan içiyorum.