Kumru_02 Kızlar adetim düzensiz acaba test yapsm erkenmi bat. 13 Ocak testi yapsm ckrmi beklymmi 🤷🏻 salı günü felnmi yapsm
Ekvatoral Kumru_02 14. Gün 27 ocak yumurtlama günü olsa. Döllenme yerleşme derken 16 gün var. Sanki olsa olabilir. ☺️ İnşallah gebelik vardır ☺️🤲
Ekvatoral Kumru_02 çok etkileneceksen bir kaç gün bekle canım. Ama yapılabilir. Ben artık gebelik testini sırf adet olabilmek için yapar olmuştum. Testi yapıyordum aynı gün adet oluyordum.