Ysmn_11 ya seni olumsuz etkiliyorsa yapma kuzum beni iyi etkilemiyor test yapmak, zorunluluk için yapıyosun ilişkiyi beni rahatsız ediyor ben 5 6 aydır deniyorum son 2 ay ovülasyon testi yapıyorum tutmadı. Tutmayıncada yumurtladım çatladı niye tutmadı diye stres yapıyorum falan bu ay akışına bırakmaya karar verdim gün aşırı yada 2 güne bir yapınca yumurtlama yada çatlamaya denk gelir nasipte varsa olur diye karar aldım