Beyzan evet çok memnunuz bugüne kadar hiç sıkıntı yaşamadık 150 cc içiyor normalde hatta bazen 180 de oluyodu ama son 1 haftadır genelde 120 cc düştü çok etrafına bakınıyo içmiyo bende tamamen değilde ayda 1 kutu farklımı denesem dedim ama yorumlarınızdan sonra vazgeçtim birde biz yemek yerken ağzını açmaya başladı isteği var sanki ufaktan elma suyu falan başlıyayım diyorum☺