Canım seni hatırladım ben de böyle bir başlık açmıştım günlerimiz cok yakındı ilacını mutlaka kullan benim de lekelenmelerim 3 gün devam etti 4.gün cok az bi kanama oldu mu hemen doktora gittim tekrar biraz kesem düzensizleşti su an 6 oldum ama 5+5te detaylı ultrasona girdim kalp atışı göremedik doktor ptesi tekrar çağırdı yine bakalım diye ama pek umudu da yok gibiydi 😞 benim lekelerim 4.gün kanamaya dönüştü insallah senin olmaz cok kısa sürdü kanamam ama yine de keseyi olumsuz etkiledi