mucizemsin-21 kızlar 10 yaşındaki oğlumun ayağına çivi batmış minnacık ama nokta kadar azcıkta kanamış hastaneye götürüp tetanoz yaptırmama gerek varmı sizce kafama takıldı 😏
Jelibon54 mucizemsin-21 götürün mutlaka ne olur ne olmaz gerek görürse doktor yapar tetanoz yapılmasa bile başka bir müdahalede bulunabilir belki doktor
mucizemsin-21 06busraa yarın götürsem bi zararı olurmu ki acaba hastane biraz uzak bugün öğlen olmuş bana yeni söyledi acımamış hiç küçücük bi iğne kadar yeri 😏
06busraa mucizemsin-21 rısk almamak lazım yinede görmemişiniz ne olur ne olmaz Allah vermesın tetanoz menenjıt yapıyor ablamda yaşadık o yüzden rısk almayın sorun yoksada geri gelirsiniz içiniz rahat eder