NurglTaovaTelli Merhaba arkadaşlar. Bugün tam 38 haftalığız ağda yaptıracağım fakat sıkıntı olur mu son haftalar diye tereddütlüyüm. Yardımcı olursanız çok sevinirim
Milen NurglTaovaTelli 38. Haftadayım bende yakın zamanda ağda kullandım çokta kolay olmadı hassas bölgeler iyice hassaslaşmış oluyor 🙄