SymDnz bende de var ama hiç düşünmüyorum içim hep rahat çok şülür güzel geçirdim hamileliğimi bende 37. Haftamdayım Allah yardımcımız olsun, ne kadar güzel düşünürsen O kadar rahatlıyosun, kötü düşünme hep iyi yönler düşün, doğum sancısını değil de bebeğini kucağına aldığın anı düşün. Sezaryen veya dikişini değil de sonrasında ki hayatını bebeğinle geçireceğin güzel günleri düşün. 37 artık sondayız bugüne kadar birşey olmadıysa bundan sonra da olmaz. Çok güçlüyüz bak hamile kaldık ta sonuna geldik doğum yapcaz 😇😇😇