Kızlar benim belimde iki tane fıtık var omuriliğimde doğuştan olan bir kist var doktor bana asla normal yapamayacagımı hamileliğimin zor geçeceğini söyledi aranızda beş fıtığı olup hamileliği zorlu geçen var mı naısl oluyor merak ediyorum. İki gün oldu bacaklarımın damarı çekiliyor yürümekte zorlanıyorum bebek büyüdükçe belime baskı yapıyor oda bacaklarıma agrı yapıyor galiba.