-mercimek- kalbimbebis24 benim doktorum ilk gebelikte gerek duymadığı için iğne yapmadı. Doktorların fikirleri ikiye ayrılıyor bu konuda.
badehandeyldz kalbimbebis24 kızımda vuruldum bi problem olmadı doğurdum kızımda negatif olunca vurulmadım eğer pozitif olsa vurulacaktım. Şimdi tekrar hamileyim 25.haftadayım 3 hafta sonra vurulacam yeniden