Mavi87 merhaba tavsiyem 120 ml almanız 240 büyük gelecektir eger sürekli kullanacaksanız ki kullanırsınız. Çünkü emzirmeden ziyade sağımda yaparsınız. İlk dönem sut çok oluyor o yüzden sut pompa
malineside almanızı tavsiye ederim. Onun dışında herkes cam demis ama cam hız kullanışlı degil ve bana göre çok tehlikeli. Cam çok sıcak oluyor soguyana kadar eliniz Yanar ve Unutmayın ki biberonu her zaman düşürme ihtimaliniz var bebeğiniz birden eliyle vurabilir yada elinizden kayabilir Allah korusun yuzune düşmesin. Bu sebepten dolayı ben plastik kullandım. Plastik cam kadar sağlıklı. Eger biberon kullanmaya devam ederseniz 3,4 aylık olunca ozaman 240 ml biberon alırsınız. Avent Philips’in bu arada yenidoğan hosgeldin paketi var. Belki o daha çok isinize yarar. Kolay gelsin 🌺