Selamlar herkese son 1 aydır ellerimde karpal tünel sendromu denen bir sıkıntı var. Hep uyusuk geceleri Ağırıyor ve uyuşukluk gittikçe parmaklarımdan bileğime doğru her yeri sarıyor. Doktorum yapacak hiçbir şey olmadığını ve doğuma kadar beklememizi söylüyor. Benzer sorunlar yaşayan var mı acaba nasıl rahatlatabilirim acaba :(