Canın aynısı bendede oldu bebek yagı kullandıgım için alerji yapmış. Doktorum onu kullanmayı bırakıp bepanthol sensiderm bir hafta kullanmamı soyledı ge dört gün içinde sürünce onu şükür kurtulmuştum o kızarıklar kaşıntıda yapmıştı bende ilk sürmemde kaşıntımdanda kurtulmuştum doktoruna soyle önerirse kullanmanı tavsıye ederim