Bebeğim 17 günlük Doğumdan bir hafta sonra sağlık ocağına topuk kanı aldırmaya götürmüştük bugün aradılar kistik fibrozis değerleri yüksek birdaha alınması gerekiyor diye hastalığı araştırdım biraz dünyam başıma yıkıldı çok kötü şeyler yazıyor böyle bi durum yaşayan var mı ikinci topuk kanı temiz çıkar mı😥😥😥😥