OeLO 36 haftadayim ve gögüslerim doldu uçlarından sıvıda gelmeye başladı, normalmı bu yaşayan varmı doğum çok yakınmıdır acaba?
dilek1 OeLO bildiğim kadarıyla normal canım bazılarının erken bazılarının ise geç geliyor bende 36. haftalığım ama tık yok 🤷🏻♀️🙁
SibelEmrahAcman OeLO normal bende uyandıgımda yatagı uzerımı ıslak buluyorum resmen sutum akıyo:) 37 haftalıgım
dilek1 Selinnusta ama sıkmak iyi değil diyorlar 😐🤔 gögüslerimde hiç değişme yok çok üzülüyorum uçları kapuk olmuştu onlar düzeldi şimdi ama yinede kafama takılıyor sütüm olur inşallah 🙏🏻🙁
YagmurAnnesi OeLO Sakın sıkmayın sıkmak iyi degilmis. Benim daha önceki haftalarda sanirim 25. Haftalardan sonra falan gelmisti. Sıkmıyorum ara ara atletimde oluyor yine.
YagmurAnnesi Hamileliğin belli dönemlerinde göğüsleriniz kolostrum üretmeye başlayabilir. Kolostrum anne sütü gelmeden önce, bebeğiniz için gerekli olan ilk besinleri verecek olan kalın, sarımsı bir sıvıdır. Kolostrumun doğumdan sonra gelmesi gerekirken bazı kadınlar kolostrumla hamilelikte de karşılaşabilirler. Bu durum oldukça normaldir ve erken doğum belirtisi falan da değildir. Gebelik döneminde vücudunuz kendisini doğum anına ve doğum sonrasına hazırlar. Hamilelerde göğüslerden sıvı veya süt gelmesi de bedeninizin kolostrum üretmesinden, bebeği beslemek için süt üretiminin salgılanmasından kaynaklanır.
OeLO Herkeste biraz farklı demek, Allah hepimizi zamanı gelince yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin insallah amin