Kızlar merhaba Allah nasip ederse kızıma aden ismin koymayı düşündük içimize çok sinmişti biz anlamını cennet bahçesi olarak biliyorduk ama bir arkadaşım Allah’ın lanetlediği ad kavmi oldugunu söyledi biraz baktıgımda o şekilde yazıldığınıda gördüm daha önce bu ismi düşünen var mı yada anlamını bilen ? Yardımcı olur musunuz☺️