E_b bende vuruldum geçen hafta sancılarım çok fazlaydı iki gün hastanede kaldım beş serum yedim üstüne bide ciğer geliştirici igne vuruldum doktorum erken doğum olursa ciğerlerini hallettim ben dedi yani çok iyi bişey herkes öyle diyor en azından erken doğsa kuvezde kalma zamanı aza iner diğer organları gelişimini tamamlamışsa eğer