nes2009 Naciyeylmz benimde adet sancısı gbi agrılarım var ama ara ara giriyor. Doktor demir eksikliğinden olabılır dedi decavit e devam et demişti canım
Kediannesi123 Naciyeylmz 16. Haftadayız benim de oluyor adet ağrısı gibi bazen bıçak saplanıyor gibi bazen de bel ağrısı oluyor yarın doktora gidicem sorarım. Burda bazı arkadaşlar rahim ağzımda açılma olmuş o yüzden ağrım varmış falan yazmışlardı korktum bende
nes2009 Naciyeylmz canım çok şükür iyiyim.geçen muayenede bu krampların demir eksikliğinden oldugunu söylediği içün aklıma içmediğim decavit haplarım geldı.şimdi düzenli kullanmaya basladım herangi bi şey yok. Sen nasılsın 🌸