Nur_grvn Kızlar bebeğim bazen çok hareketli bazen çok nadir hareket ediyor. Sizdede böyle oluyor mu ? Genelde çok ayakta kaldığım vakit dahada az hissediyorum hareketlerini
13Aea Nur_grvn bende 30.haftamdayim bazen hic durmuyor bugun mesela hareketsiz baya belim agriyo yorgunum biraz bana da oluyor
Merved91 Nur_grvn bende 31deyim aynı senşn gibi benimde. 2 gün çok hareketliyse 1 gün durgun. Bence normal 🙏
Mercimekmom Nur_grvn sabah ve akşam 10 ar hareket ediyorsa uyuyordur yada normaldir hareket etmiyorsa 1 küp şeker yiyip bekleyin eğer hareketleri 10 değilse doktora gidersiniz
13Aea Gizemshn sol tarafina yat az da olsa hareket edecektir icin rahatlar 🙏 ben oyle yaptik hafif hafif geriliyor karnimda vurmasada hissediyorum kaymasini
Gizemshn 13Aea benimki de öyle dönerken felan artık sert bir şekilde hissediyorum , insan istiyor ki daha hareketli olsun ☺