Eylul2107 benim masallahim var ya rahatim gobegim oyle kocaman degil hala ayakkabilarimi kendim giyebiliyorum yere dusenleri alabiliyorum sukur rahat geciyorum son zamanlarimi da sadece arada bir belimin tek bir noktasi agriyo o kadar ama tabiki cok sik tuvalete gidiyorum kasiklarima agri giriyor bu aralar. Carsamba gunu cati muayenem var dogum seklimiz belli olucak insallah :)