Makbuss Korkma canm bende 8 haftalik hamileyim senin haftayken 3 gun cok belim agridi benee tedirgin oldum ama sukur hersey yolunda uzun sure ayakta kalmaktan ve yorulmaktan oluyor birde bebek rahimr yerlesince bel agrisi yapiyormus kan ve leke olmadigi surece dinlen insallah gecer 😊
Glmgkcmm Makbuss ay çok olunca insan korkuyor evet bu 2 gundur yogun bi agrim var elimden geldikcr uzaniyorum ev isi yapamaz oldum
Makbuss Glmgkcmm korkma insallah bisey olmaz bende ayni durumdaydim normalmis bebek yerlesiyormus kanli akinti olmadigi surece ins hersey yolunda gider Rabbim saglikli sihhatli hayrli evlat versn bizlere 😊