Elifberk
32+2 2400 gr dedi doktor, biraz yüksek haftasına göre ama boyu da uzun normalden, kilolu değil dedi. biraz genetik sanırım bu. eşimin tarafı uzun ve iri hep onlara çekecek sanırım :) az olsa bile doktorunuz sorun görmüyorsa kafaya takmayın minyon bir bebeğiniz olacaktır belki. şimdilerde zaten bebeğin kilolu doğması zayıf doğmasından daha büyük sorun görülüyor. hormonlu beslenme şeker vs bağlantılı olduğu için.