Eliff322 Merhaba kızlar ben tüp bebekle hamile kaldım 7 haftalığım şu anda bugün kalp atışını da duyduk ama doktorum kese gelişmemiş diyor düşme ihtimali var diyor başına gelen var mııı acaba düşer mi çok korkuyorum düşerse diye