Ezolym Kızlar suyumuz gelince hemen doktora mı gitmemiz gerekiyor ilk gebeliğimde suyumu ebeler müdahale etmişti ikincide napıcamı bilmiyorum doktor da bi saat uzaklıkta önceden bilgim olsun bilgili anneler aydınlatırmısınız?
MERYEMERVAM Ezolym bende burda bekliyorum ilkinde benimkide dogum masasinda hemsireler patlatı ama.bunda ya evde gelirse napacagim birde ikinci dogum ilkine gore daha hızlı gerceklesir diyorlar ozmn ufacik snavida hemen dokturami gitmeliyiz ah ah kfam karma karısık
crescent_ Ezolym öğlen 2′de suyum geldi. duş alıp sakince hazırlanıp gitmiştim. ev hastane arası 40 dk falan benim de. kendi sancım akşam 11 de gelmişti. çok acele etmenize gerek yok ama tabi çok da vakit kaybetmeden gitmenizde fayda var ✌🏼
Ezolym Limonumm teşekkğr ederşm.Sakin olmak önemli diyolar gidince suni sancı da istemiyorum önceden bilgim olsun😔
Ezolym MERYEMERVAM MERYEMERVAM ped flan dayanmıyor diyorlar hasta bezi kullanılıyormuş almadım da hiç hastane çantası bebek için hazırladım da kendim için hazırlayamadım 35.haftadayım bir de ters duruyor dedi doktor seseryan olursun dedi yine suyum gelme olayını yaşayamayacağım öyle olursa.çok merak ediyorum aslnda nasıl bi duygu ilkinde yaşamadığm için.
htc91 NilayRuya eveeeet Yusuf Hoca candır ya, herkese öneriyorum az kaldı doğumuma şimdiye kadar kafamda sıfır soru işaretiyle geldim çok memnunum😊
NilayRuya htc91 doğumu ne kadar acaba 🙈 ablam 3 sene önce onda doğum yaptı hatırlamıyorum o yüzden ☺️
htc91 NilayRuya hastane hariç fiyatı 8000 diye biliyorum son bir zam yapılmadıysa:) 3 sene önce kliniği yoktu sanırım hastanedeydi. Şimdi kendi kliniği var.