Hccrr1 Kızlar yenidoğan bebeğe emzik vermeyi düşünüyor musunuz? Düşünüyorsanız avent mi bibs mi ne önerirsiniz ???😊
ataberksmom Hccrr1 avent ultra air aldım onu kullanacagım eğer kabul etmezse bibs alırım çünkü kauçuk emzikler bebek emdikçe şişiyor ve 30-35 günde bir değiştirilmesi tavsiye ediliyor buda her ay 59 tl demek:)
mercimeginanne Hccrr1 ben alıcaktım philips i çok önerdiler. Eltim eczacı belki emziği kabul etmeyebilir o yüzden ucuz bişey al ilk denemelik dedi. Bende wee baby aldım o yüzden e-bebekten
Gozdeku Hccrr1 avent ultra air aldım ben de dün. İlk ayda almazsa bi daha kabul etmiyor diye aldım şimdiden. Ama bebeği olan kime sorsam emziğini aldın mı diyor.
Mcakir Hccrr1 biberonla aynı marka almak daha iyi oluyormuş . Aventle nuk uyumluymuş ama. Söylediklerim hep -muş henüz denemedim tecrübeli annelerden öğrendiğim bu 😊