Senactn0402 aynı benim gibi düşünmüşsünüz sizde😇 Benim evim büyük, odaları da öyle. Çocuk odası, bebek odası olmak için fazla büyük şuan. Biz günlük oturma odamız olarak kullanıyoruz. Yorgan yastıklarımı koymak için büyük bir dolabım vardı. Onun bir kısmını hala yorgan yastık için, bir kısmını bebeğim için kullanacağım. Ayrıca şifonyerde aldım onu da kullanacağım bence yeterli olur. İki beşik aldım. Biri yatak odamızda duracak. Biri küçük seyyar bir beşik oturma odasında kalacak. Çocuk ileride büyüdüğünde Allah nasip ederse çocum odasına dönüştüreceğiz bu odayı ama şimdilik böyle🤭🙏🏼