Merhaba, bende epilepsi hastasıyım şuan 33 haftalığım. Ama normal hastaneye gitmiyorum bence sende gitme çünkü özel hastaneler bu tür konularda daha bi üstüne düşüyorlar daha bi ilgili oluyorlar. Hatırlıyorum 25 haftalıkken çok büyük sancılarım olmuştu hafta sonuydu ve mecbur devlete gitmiştik sancılarımdan dolayı inanır mısın hiç umursamamıştılar. En son çığlık attım “çocuğumu kaybedecem ilgilenin” diye. Özele gitmelisin ücreti ne olursa olsun.