Aynı şey benimde başıma geldi, şöyle ki bazı doktorların çalışma stili çatı muayenesi yapmadan doğuma almak. Yani çatının durumuna su geldikten sonra yada sancın başladığında bakıyorlarmış. Aslında normal doğum diyorlar ancak son dk sezaryene açık olmam gerektiğini söylemişti bu sebepten. Doğum başlamadan yapılacak ölçümün net olmadığını savunuyor doktorum. 36+4 üm suyumun gelmesini bekliyorum çatı için 😅 Daha doğrusu doğumun başlamasını. Normal doğum görünüyor ancak heran sezaryen de olabilir 😅 Tabi bende bir ebe olarak bu durumun doğruluğu tartışılır.