meryemerdemir lokman hekim akay şubesinde doğum paketi alan var mı acaba yada fiyat bilgisi olan. site yorumlarında sürekli ekstra ücret çıktığı ve doğuma muayne olduğunuz doktorun ekstra ücretle geldiği yazıyor ne kadar doğru acaba?
Siibeell meryemerdemir bi arkadaşım gidiyo 7500 tl herşey dahil demişti ayrıntılı ultrasonu bile içindeymiş ekstra hiç bişey vermiyorum demişti
meryemerdemir Siibeell çok teşekkür ederim bu arada günlerdir soruyorum ediyorun kimseden ses çıkmıyor ankarada böyle bi hastane yokmuş gibi 😅 hastaneye meraklı olduğumdan değil bi perinatolog var baya övmüşler gidicem salı günü ama ön bilgim olsun istiyorum insanların deneyimleri benim gözümde daha kıymetli.
Siibeell meryemerdemir ay orasını bilmiyorum ama büyük ihtimal evet yılbaşından sonea almışlardır çünkü 7 haftalık gebe şuan 🤗