Happycik 0310b Bugün 36 oldum tam. Bebeği ki hazır hala kendime gidip pijama takımı alicam. Pazartesi onuda halledip kapatıcam. Biticek insallah ☺️ sezeryanla olucak 1 Mart’ta.