Nilya88 Kızlar 7+2 yim doktora soramadım acil cıkmamz gerekti 3 saatlik bi yol sıkıntı olurmu bebek için doktor hiçbir sıkıntı yok dedi bebeğimle ilgili
aynurtgaydr benim dusuk riskim vardi ama dr seyehat kısıtmalamasi yapmadi ben de 3-4 saatlik yollara hep gittim