2prensesannesi1 Ben ses kaydınında olmasını isterdim evet var ama msj kısmında olsaydı daha kolay olurdu 🌸
yasemin333 2prensesannesi1 ben fotoğrafların daha kolay bir şekilde direk uygulama üzerinden yüklenebilmesini isterdim.İnternetten yükle kopyala yapıştır falan uğraştırıyor
Sermec27 2prensesannesi1 bence hamilelik imzası olsaydı yani herkesin profilinde yazsaydı kac haftalık oldugu 🥰
Happycik Olmasından ziyde olmaması gereknler var bence. “Kaynanası ne takicakmis” kocası doğum hediyesi almamış " gereksiz gereksiz kaynana elti eş para muhabbeti dönen saçma postlar olmamalı. (bebek esyalarindaki fiyat muhabbetlerinden bahstmiyorum. ) 2prensesannesi1
burjoosphere Bebek ve anneyle ilgili ikinci el satış yapabilseydik keşke. Böylece uygun fiyata eksiklerimizi tamamlardık.
Busbushatun 2prensesannesi1 telefona bildirim dusmeli uygulamaya girdkce gormek cok yetersiz kaliyo, direk resim yuklemede guzl olabilirdi bide renkli yazi😅
Deletedmom15262 2prensesannesi1 ses kaydımı? düşünsene kayınvalideye söylenenleri uuuu arkadan bir ses sen beni çekiştiriyon gelinn kızzzz diyeee 😁burası olur hepten esra erol program yeri 🤭😂😂😂😂💞🥰💓 kullanıcı adını, profil fotosu ve resim yükleme post silme kaldırma bunlar daha kolay olsa keske💞
2prensesannesi1 Deletedmom15262 hahahahah bide burda yazılı olarak tartışanlar oluyor Ya bide ses kaydından tartışmalar uyyyyyy 😂😂😂😂
minik_kalbim 2prensesannesi1 profilinin gizli olmasini isterdim sadece soru sorduğunda herkes görüp yazsın ama profili takip etmeyen okuyamasin isterdm
Yasemin8892 Katılıyorum size hanımlar direkt olarak resim yükleyebilsek çok güzel olurdu ayrıca ikinci el olarak kullanmadığımız bebek çocuk ürünlerini satabilseydik karşılıklı ihtiyaçlarımızı karşılardık