Evetttt o gün geldiii 🤩🤩 Bende doğurdum şükürler olsun rabbıme 🤩 25.01.2021 pazartesi günü anı baş dönmesi yasamıstım bırgun boyunca tansıyonda oldugu ıcın korkmustum hemen doktorumu arayıp ertesi gun muayene cagırdı. 26.01.2021 salı gunu sabah erkenden eşimle hastaneye gıttık normal kontrol olup geliriz dıye düşünmüştük sıra bıze geldı bebeğim iyidi ama bende tansıyon yuksek cıkmıstı ıdrarda protein vardı doktorum bu sekılde eve yollayamam dedi . Normal dogum yuksek tansıyonun oldugu ıcın önermedi acıl sezeryana alındım eşimle işlemleri yaptırdık odamıza cıktık benı hazırladılar nstye bagladılar korona testtı yaptılar ama bende ne korku ne heycan vardı şok olmustum çünkü . Evet o zaman geldı benı amelıyathaneye goturmeye geldıler nedense yine ne korku ne heycan sogul kanlıydım hep amelıyathaneye geldık benı hazırladılar iğnemi vurdular hemen zaten belden asagısı uyuştu hıcbırşey hıssetmedım . Sonra bır baktım oğlum sarı civcivim 🐥 gelmış Allahım boyle bır guzellık mutluluk yok 🤩 ten tene temasımız yapıldı oğlumu kokladım öptüm . Sonra benı odaya goturduler ardından oglum geldı ıkımızde Allaha sukur ıyıyız ıkı gun sonra evımıze geldık . 3 gun ıcınde ayaklandım toparlandım agrım sızım cok olmadı şükür sadece bel agrısı oluyor ara ara . Bızımde uzun yolumuz bu sekılde bıttı . Rabbım ısteyen herkese bu duyguyu nasıp etsın . Bebegını kucagını almayı bekleyen annelerımızı bır avazda almayı nasıp etsın herkese hayırlı dogumlar dılıyorum 😍😍😍🐥🐥🐥