12 haftalikken doktora gittigimde ultrasyonda cok hareketlendi 16 haftayı doldurduk bugün hic hareket etmeden duruyordu doktorum hareket ettirmek için ugrasti bana mısın demedi bi sıkıntı yok dedi ama aklıma takıldı bu şekilde hareketi göremeyen var mi ?