Tklc Tdof26 dolabımız nasip olursa 2 hafta sonra gelecek gelince silip yıkamaya başlayacağım ve yerleştireceğim. Ailemden uzakta yaşıyorum kimsem yok yardım edebilecek ağırlaşmadan yerleştirip ütülemek istiyorum
Tdof26 Tklc anladım canım Allah yardımcın olsun. benim annemle aramla bir sokak var ama ne fayda 🤷🏻♀️ Aynıyız yani
Tklc Serpil-3 ilk bebeğim hiçbir bilgim yok bende bu tarz şeyler duyduğum için omo nun baby olanı üzerinde durmuştum bir kat daha durulandırma yapıp ütülersem sanırım çok da problem olmaz
Tklc Buketkucuk olabilir. Bana granüller yeteri kadar temiz gelmiyor ve makinede de problem yaratıyor. Daha önce kendi çamaşırlarımız için denemiştim
pirpirpir Tklc ben omo aldim lekede denemedim daha bebek gelmedigi icin ama koku birakandan almisim ve cok rahatsiz oldum o yuzden dogumdan önce uni baby kullandım ve kokusuz olması iyi oldu