TubaUzar Duygucoban canım ben henüz doğum yapmadım 1 ayımız var ama arkadaşım ikiz bebekleri oldu reflüsü vardı birinde bu mamayı kullandı kendisi. Tavsiye üzerine oda ama detay bilmem.