Pek sevgili anneler değerli arkadaşlarım…..En başından anlatıyorum sıkılırsanız kusura bakmayın 🙏 13 Mayıs çarşamba 2021 adet gecikmesi sebebi ile sağlık ocağına gittim ve ertesi gün sonuç çıkınca 5 haftalık hamile olduğumu öğrendik 4buçuk yaşındaki oğlum mete’m ilee hamileligim 5 ay boyunca kanamalı geçti her ay başı adet oldum çok şükür bitti 6.ay adet olmadım rahattım tabii yapılması gereken ne varsa hangi tahlil varsa yapılması gereken hepsini haftası haftasına uygun yaptırdım kanamalar için dr bişey demedi olabilir dedi bir sürü ilac kullandim hastanede yattım serum falan filan çok şükür atlattik 6.ay rahattım hicbi şikayetim yoktu sonra şeker çıktı gebelik şekeri beraberinde troidlerim çalışmıyor dendi hoop dahiliye doktoruna yönlendirildim troidimden cok şekerime önem verdi troit için sadece ilaç verdi şekeri takip edicez dedi şeker aleti yazdı evde takip etmem için gerekli ne varsa yazdı aldik eczaneden başladık sabah akşam açlık tokluk ölçmeye bide dediki açlık 90 ı tokluk 120 yi gecmiyecek ölçmeye bir başladık hep yüksek açlık tokluk ikiside haftasına kontrole çağırmıştı sonuçlarla beraber evde ölctugum sonuçlara baktı yüksek dedi ve insilun başladı ilk etapta günde 5 defa 6 ünite başladık sonrasında bu şekilde insulinli takip yaptık evde yine biraz yüksek çıkıyordu insülini yukseltti diyetisyene yönlendirdi fakat gitmedim evde dikkat etmeye çalıştım diyet yapmadım hiç zaten başından beri kanamalı günler gecirdigim için moralim bozuktu ve hicbisey yiyemedim böylede devam etti doğuma kadar neyse bir iki ay boyunca hep yüksekti şeker insulinde hep yukseltti doktor tabii en son günde yine 5 defa 10 ünite yapıyordum öylece devam ettik doğuma kadar çok şükürki şeker sadece beni etkiliyordu bebeğime asla geçmedi doktorum her muaynemde özellikle baktı bebeğime kilolumu diye ama değildi hep haftasına uygun gitti paşam eee doğum zamanı geldi çattı ilk doğumum sezeryan idi mecburi iltihapli romatizma hastayim çünkü mecbur sezeryan oldum 2016 yılında ilk sezeryanim ve genel idi ilk doğumumda genel anasteziye bağlı olarak yaşadığım sadece uaynirken bir acı hissediyorsun ben çok bağırdım uyanırken ameliyathanede bide ameliyathaneden çıkarken odana getiriyorlar ya başka bir sedye ile ameliyathaneden odama gelene kadar çok ağrım oldu ayiktim sersem gibiydim ama acım vardi konuşabiliyordum tek sorduğum şey oğlum nasıl nerde iyimi 😍 bideee sedyeden yatagima koyarlarken çok bağırdım çok acim oldu o esnada sonra uyudum gerisini hatırlamıyorum yarım saat kadar uyumuşum eşim öyle diyor sonra bebegimi getirdiler uyanmıştım tabii hemen kokladım emzirdim ilk sezeryanima ait hatırladıklarım yaşadıklarım bunlar…gelelim 2.sezeryana 🤩 gördünüz dimi gözlerim nasıl da parlıyor doktorum en başından beri genel yapmadığını spinal önerdiğini hep söyledi ama bende hep spinal olmaz epidural olmaz ben ayıkken bana bişey yapamazsınız dayanamam ortalığı yıkarım sorun çıkartırım bunları hep dedim doktoruma ameliyat olacağım gün ameliyathanedeki arkadaşlara da dedim aynılarını neyse gün geldi çattı 10 şubat çarşamba sabah 10 da hastanede idik 12.30 alicaz sezeryana dedi doktorum 10 da hastanedeydik yatış islemlerim yapıldı odaya çıktık odayı incelerken hemşireler geldi ve giyindim yatağa yatıp nst ye baglandım sondam takıldı (hiç anlamadım) saatimizin gelmesini bekledik derkenn tangirtungur sedyee geldii ve artık ameliyathane zamanıydı çok heyecanlıyım stres panik korku hepsi birbirine girdi dualarımı okudum ameliyata çıkana kadar eşim yanımdaydı ameliyathane kapısına kadar sonra kapı açıldı ve ben içeri girdim oooo bide görüm herkes hoşgeldin sedef hanım nasılsınız çok iyi görünüyorsunuz herkes bir bir tanıttı kendini güler yüzleriyle(maskeleri olmalarına rağmen) sanki 10 yıllık arkadaşım hepsi doktorumda ordaydı hep sohbet muhabbet ameliyathane sedyesine kendim yattım direkt yattim belimden bişey yapmasınlar diye dedim ben genel istiyorum yoksa burda ortalık karışır dedim doktorum da duyuyor tabii ben genel dedikçe onlar spinallll dediii genelllll spinalll genell spinall derken sağolsun anestezici zafer beyy zordaaa olsa beni ikna etti oturdum sedyede eğildim hiç anlamadım iğne yapıldığını bacaklarına sıcaklık geldimi dediler aaaa evett geliyor dedim ve ben arkadama uzanana kadar belden aşağım beton gibiydi zafer bey sağolsun hep bana güven dedi bak ne şikayetin olursa anında müdahale edicem dedi ki ameliyatım boyunca asla ve asla bi grm şikayetim olmadı çok eğlenceli geçti parti gibiydi ilk 5 dakika bile olmadan bebeğimin sesini duydum hemen gördüm karnimdan çıkar çıkmaz temizlediler getirdiler bi daha öptüm kokladım fotolar çekildik ohh muhteşemdi muhteşemmm Allah razı olsun zafer beyden o olmasaydı asla olmazdı spinal ben çok memnunum iyiki spinal olmuş genel olmamas tabi dışarda beni bekleyen herkes yıne baygın bekliyor beni ama ben güle oynaya çıkınca asansörden şok oldularrrr hepsi çok sevindi ailem yanii hemen odaya girdik üstümü giydirip çıktılar bebeğim geldi hemen emzirmeye başladım sütüm az da olsa heppp emzirdim hala emiyoruz çok şükür perşembe sabah hastaneden çıktık geldik evee evde biraz ağrım oldu oturup kalkarken uzanamadım hep oturur vaziyette bugün 4.günümüz daha iyiyimm Rabbim herkese hayırlı doğumlar versin inşaAllah Hakkınızı helal edin…..🙏