09elif Gebeliğin son aylarında yada gebelikte idrar yolu enfeksiyonu olan var mı nasıl başettiniz ilaç kullandınız mı
Saziyersin 09elif daha dun öğrendim bende Haftanin icindeyiz normalde ama ultrasonda 16. Haftanin sonunda gösteriyor kısacası kasik agrim var diye gittim enfeksiyon cikti 12 saat ara ile antibiyotik verdi
Aysenfal 09elif 27. Haftamda öğrendim enfeksiyon varmış ama değerler çok yüksek değil. İdarara çıkarken yanma vs de olmuyor. Antibiyotik verdi toz şeklinde ve bi kullanımlık 10-15 gün sonra kontrol edilecek.
09elif Saziyersin bende 34. Haftamdayım ilk defa çıktı bende de ne kadar bol su içsem de enfeksiyon kapmışım
09elif Aysenfal bana da tek kullanımlık antibiyotik önerdi 34. Haftada olduğum için kullanmak istemedim iyi mi yaptım kötü mü yaptım bilemedim ama şikayetim de çok yok
Aysenfal 09elif bebeğe geçer tehlikeli dedikleri için kullandım bende bakalım. İnşaallah sağlıkla alırız kucağımıza bebeklerimizi 🌸
09elif BurcuP idrar yaparken zorlanıyordum ama beni rahatsız edecek kadar değildi idrar tahlili verdikten sonra doktor söyledi
Buketkucuk 09elif Ben geçirdim tek kullanımlık toz ilaç ve fitil verdi doktorum henüz tahlilimi yenilemedim ama şikayetlerim geçti