BusraSY benim yazdığımdan hiçbirşey anlamamışsınız belliki...ben de zaten sizin bu bahsettiğiniz konuların gayet önemli olduğunun ve tecrübe paylaşımı gerektirdiğinin farkındayım ki profilime bakarsanız görürsünüz bu tarz postlarda bir sürü yorumum var...ama ALLAH aşkına söyler misiniz "yok maden suyu içtim bişey olur mu, kızartma yedim dokunur mu, vs..." gibi postların kime ne faydası var ve de insanlar bu tarz konularda birbirine nasıl bi tecrübe aktarabilir???