Kızlar 32 haftalık olduk komtrolmz persembe günü. Hareketli bir insanım hamilelimdede hareket etmeye calıstım halim oldukca 32 de olmama rağmen mide bulantılarm devam ediyor ve afedersnz cıkarıyorm oyüzden gemelde hep halsiz gecti hamileliğim. ama 2gündğr aşırı bel ağrım var ayakta duramıyorum yürüyemiyorum yatakta bile ağrıyor. Henüz erken değil mi bu kadar ağırlaşmak için. 47 kiloyla haöile kaldım suan 62 kiloyum kilolalar mı iskeletimi yoruyor acaba yoksa belim mi bebeği tasımıyor anlamıyorum 😕😰😔 birde beni her gören göbeğin cok asağıda dikkat et ayağa kalma doğuruverirsin filan diyor moralimi bozuyorlar. 28. Hafta kontrolnde doktora sormustum bnm göbeğim aşagıda mı diye dopum kanalı uzunluğu iyi demişti tekrar soramıyorum da beni iyice pimpirikli bilcek kadın