es-es1 Kızlar selam bugün kontrolüm vardı son 2 kontrolüm de doktor bebeğin 2 hafta önde gittiğini söyledi meyve hamur işi tatlı yeme dedi zaten yiyen biri değilim kilosu 2.380 miş 32+5 haftalığım son günü beklersek çocuk 4 kilo olur dedi kendim öyle çok kilo da almadım ben normal düşündükçe sanki doktor Sezeryan kafasında kilosu haftasına göre normal değil mi ilk hamileliğim biraz bu konular da bilgim de yok
seday93 es-es1 kuzum normal mi değil mi bilmiyorum ama ben 34. haftamdayım 2.200 gr bebişim herkesin kalıtımı bünyesi farklı doktorun bişi dediyse önlem amaçlı demiştir yani herkesin bebeğinin kilosu birbirine göre fazla eksik kalabiliyor sağlıklı olsunlarda bende normal doğum istiyorum ama bakalım süreç nasıl işlicek ☺️
ysfali06 es-es1 ultrason kağıdında kafası göbeği hafta olarak ne gösteriyor oradan bakabilirsin kilosu normal mi diye. Benimde 32+2de 2200 gr ama boyu 3bçk hafta önde olduğu için kilosuna göre göbeği haftasına denk geliyor göbeği tam 32+1 çıkıyor mesela. Sizin o kiloya göre göbeği öndeyse eğer normal doğum zorlayabilir demiştir. Yine de bşka doktora ds görünüp fikir alabilirsiniz 🤗
sumeyye60 es-es1 Herkesin önde giden bebeğine doktor yeme yasağı koymuş bana konulmadı 😅 31+4 2250 gr 33+1′de 2680 gr Karın çevresi 3 hafta, kilosu 2 hafta, boyu 1 hafta ileride dedi. Şeker olmadığı için normal genetik olabilir dedi.
es-es1 seday93 Panik yapıyorum ikidir kilosu fazla diyince daha da strese giriyorum dediğin gibi süreç nasıl ilerleyecek hayırlısı bakalım rabbim yardım etsin
Happycik ysfali06 🌸 Ben şuan 35+3 üm. Doktor göbeğinin haftasından 1 hafta geride kafasında 1 hafta ileride olduğunu söyledi . Sizce bu büyük bir sorun mu ?
es-es1 ysfali06 aa evet bak öyle şeyler demişti kafa ve göbek haftası ondan yola çıkarak normal zorlar demek istiyor 34 - 35 hafta çıkıyor demişti bende ki bilmemezlik işte 🤷♀️
ysfali06 Happycik bilemem doktorunuz en doğru yorumu yapmıştır ama benim 28 haftadayken kafası 2 hafta önde göbeği 1 hafta geriydi. Beslenmene dikkat et haftaya tekrar gel dedi göbeği geri olduğu için. Kafasının önde olmasını o kadar önemsemedi sorun olmaz kocakafalı olur sadece dedi ama göbek geriliği için 1 hafta snra tekrar çağırdı
Happycik ysfali06 Benim doktorum hiç onemsemedi ince belli olur dedi. Ama sonuçta geri dediği için benim kafama takıldı araştırayım dedim. Teşekkür ederim.
ysfali06 Happycik aslında 2 haftaya kadar geri olması normal diyor doktorlar hep. Benim doktorda öyle söyledi iyi beslen falan dedi ama ben normal her zamanki gibi beslendim 😅😅 bşka doktora da gittim normal Bi durum sorun olmaz bu kadar dedi. 1 haftadan bnce de birşey olmaz stres etmeyelim o daha kötü 🤗