Kızlar bu gün doktora kontrole gittim doktor idrarından protein çıktı gebelik zehirlenmesi olabilir dedi bazı belirtileri söyledi bunlar da eklenirse hemen acile git dedi haftaya tekrar gel bakalım idrara yükselecek mi protein dedi yükselirse doğurman lazım başka yolu yok dedi.37+4 haftalığım .Gebelik zehirlenmesi olmayadabilir kontrol edeceğiz dedi. Ben de internetten araştırdım biraz korktum ani ölüme kadar yolu var durumun o yüzden .Sezeryan da istemiyorum inşaAllah yükselmez .yaşayan var mı bu durumu ??