Selamün aleyküm hanımlar, sizlerden fikir almak istiyorum. Benim normalde 5 şubatda adet olmam lazımdı bugüne kadar olmadım, her zaman adete 1 hafta kala kasık ve bel ağrım olurdu ağrılarımda yok. Bugünle birlikte 8 gün oldu adet gecikmesi. Bugün ovulasyon testi yaptım çift çizgi çıktı, 2. çizgi net çıktı. Dedim gebelik testi de yapıyım ama gebelik testi negatif çıktı. Adet olmadığıma göre yumurtlama yaşamam bildiğim kadarıyla imkansız. Gebeliğe dair sadece iştah açıklığı (doymak bilmiyorum yemek yiyorum 1 saat geçince yine acıkıyorum), akıntı biraz fazlalaştı, ara sırada şeffaf akıntı oluyo ve cildim biraz yağlandı özellikle burun kenarı normalde benim cildim bu kadar yağlanmaz bu belirtiler var. Göğüs ağrısı vs. yok bide ara sıra baş dönmesi oluyo. Bundan yaklaşık 2 hafta önce 3 gün boyunca mide bulantısından kafamı kaldıramıyodum, acile gittim testlerimin hepsi temiz çıktı. Ama gebelikte yoktu. 21 ocakta kadın doğuma gitmiştim, doktora gebelik düşünüyorum diyince folik asit ve D3 vitamini verdi yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Doktor 21 ocakta yani kadın doğuma gittiğim gün, bugün yumurtlama günün değerlendir dedi ama değerlendiremedim ertesi gününü değerlendirdim. Geç döllenme olabilirmi? İlişkiden kaç gün sonra tutar tutunma olur? Eğer gebelik varsa ne kadarlık olduğunu nasıl bilebilirim?
Eğerki pazartesi gününe kadar adet olmazsam kan vermeye gitcem belki kanda çıkar, inşaAllah çıkar. Nasıl bi yol izlemeliyim? Fikir verirmisiniz?
Şimdiden teşekkür ederim🙏🏻😊. Biraz uzun oldu kusura bakmayın, hakkınızı helal edin😇🌺.